FAQ-Često Postavljena Pitanja

FIRST CHOICE je turistička agencija specijalizovana organizaciju individualnih putovanja širom sveta. Organizacijom putovanja se bavimo 2010. a od 2018. postajemo autorizovani agent renomiranog turističkog brenda TUI group Našim putnicima nastojimo da obezbedimo najkvalitetniji servis 24/7 od inspiracije, formiranja ponude do realizacije samog putovanja -rezervacije leta i transfera do samog odmora u hotelu ili na krstarenju. Naši bogati portfolio i partnersto sa apsolutnim liderom na svetskom turističkom tržištu omogućavaju nam da osmislimo celokupno iskustvo putovanja , dajući nam jasnu konkurentsku prednost u turističkoj industriji.

Vrlo jednostavno! Ispunite našu formu za upit sa vašim željama – poput hotela, broja dana, budžeta i aktivnosti, a naš tim će vam poslati personalizovanu ponudu u najkraćem roku.

Preporučujemo da rezervišete najmanje mesec-dva unapred, posebno ako planirate putovanje u sezoni. Na taj način osiguravate najbolji smeštaj i povoljne cene letova.

Agencija First Choice U ponudi ima veliki broj hotela na svim destinacijama. Na sajtu je prikazana ponuda informativnog karaktera koja obuhvata hotele i destinacije koje se najčešće rezervišu. Ukoliko ste zainteresovani za neki drugi hotel ili destinaciju koje niste pronašli na našem sajtu , slobodno nam pošaljite upit na booking@firstchoice.rs

USLOVI PLAĆANJA: Avio karte se plaćaju u celosti pri rezervaciji (plaćanje je u gotovini ili putem računa), Prilikom rezervacije plaća se 20% od ukupne cene hotela Ostatak od 80% potrebno je uplatiti do 30 dana pre putovanja Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.

ODUSTAJANJE PUTNIKA OD PUTOVANJA Putnik, u svako doba, ima pravo da odustane od putovanja,o čemu je dužan da pisanim putem izvesti organizatora putovanja. Datum kada je organizator putovanja primio pismenu odluku o otkazivanju od strane putnika, predstavlja osnov za obračun naknade koja pripada organizatoru putovanja, izražene procentualno u odnosu na ukupnu cenu putovanja, ako programom putovanja nije drugačije određeno i to: 12.1.1. Blagovremenim otkazom aranžmana se smatra, ako se putovanje otkaže 90 do 60 dana pre početka putovanja (blagovremeni otkaz), kada Organizator ima pravo na naknadu samo učinjenih administratitvih troškova, Kod specifičnih produkata i usluga (kao što su aprtmani, krstarenja, kružne ture, ulaznice, karte,fiksni zakup smeštaja, avio karte na čarter letovima i redovnim linijama, i druge usluge koje se ne mogu refundirati, kod specijalnih nerefundabilnih tarifa smeštaja), Organizator ima pravo naknade stvarnih troškovaa u skladu sa skalom storno troška odnosno uslova pojedinačnog izvršioca usluge. Ovi storno uslovi važe kod sledećih slučajeva i/ili izvršioca usluge, osim ukoliko Ugovorom i Programom putovanja nije drugačije određeno. 12.1.2. Kod redovnih linijskih letova, intekontinentalnih letova i domaćih letova do željne destinacije važe uslovi avio kompanije u zavisnosti od leta i tarife koje je putnik odabrao, a koji će putniku biti saopšteni pre vršenja rezervacije. Naknadne promene podležu uslovima avio kompanije/ tarife. 12.1.3. Kod GRUPACIJE TUI NEMACKA, skala otkaza u slučaju storniranja je sledeća:Standardni penali - do 31. dana pre početka putovanja 20 % - od 30. do 15. dana pre početka putovanja 40 % - od 14. dana pre početka putovanja ili neodlaska na put 100 %. 12.1.4. Kod non-refundable tarifa, primenjuju se otkazni penali u iznosu od 100%, od momenta potvrde rezervacije.

Promene su moguće nakon izvršene uplate uz eventualnu doplatu, u zavisnosti od trenutne raspoloživosti.

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator garanciju putovanja za kategoriju licence A kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja. Period pokrića garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja i davanja saglasnosti za izdavanje bankarske garancije broj 025/2024 od 07.08.2024. zaključenog sa Primaocem garancije Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, Broj bankarske garancije MD2324001402 od 28.08.2023. Banka Erste Bank a.d. Novi Sad.

Prijavite se na naš Newsletter

Otkrijte ekskluzivne ponude koje redefinišu luksuzna putovanja. Najaktuelnije Specijalne ponude ! Vaš odmor iz snova vas čeka - istražite sada!